دو حوزه ای که در حال تغییر هستند، فناوری اطلاعات و فناوری پزشکی است. اینها چیزهایی هستند که جهان 20 سال بعد با امروز بسیار متفاوت خواهد بود.
انقلاب دیجیتال تأثیر زیادی بر پزشکی و سایر صنایع و همچنین تقریباً بر همه چیز در جهان داشته است. نحوه عملکرد ارائه خدمات در سراسر دنیا چشم اندازی متفاوت پیدا کرده، زیرا اکنون باید به ابزارهایی غیر از توصیه های دوستان برای جذب بیماران تکیه شود. هر علم و حرفه ای به دنبال راه هایی برای برجسته شدن است و یکی از بهترین راه ها برای درخشش در حوزه کاری ، ایجاد یک استراتژی SEO برجسته در سال 1402 است.
-
اهمیت سئو برای پزشکان
سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل است. اگر در صفحه سوم نتایج گوگل هستید، حتی وجود ندارید. اگر ظاهر نشوید و جزء نتایج برتر گوگل نباشید، بیماران نمی توانند شما را کشف کنند. با این حال، آنها رقبای شما را پیدا خواهند کرد. سئو یک فرآیند پیچیده است که شامل ده ها تاکتیک مختلف است. با این حال، چرا در سال 1402 به سئو نیاز دارید؟
-
ایجاد ارتباط، اعتبار و حرفه ای بودن
شما می توانید از پلتفرم های آنلاین برای به دست آوردن سریع و آسان بیماران خود استفاده کنید. برخی افراد بر این باورند که استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نامناسب است زیرا به نظر می رسد ” جدی” نیستند. از طرف دیگر، نشان دادن توانایی خود در رسانه های اجتماعی، کار را برای بیماران بسیار آسان تر می کند. و برای بهبود حضور خود در بسترهای اینترنتی، سئو می تواند کمک زیادی به شما کند. افراد عادی امروزی زمان قابل توجهی را در اینترنت و سایت های شبکه های اجتماعی می گذرانند و این شکل ترجیحی آنها برای برقراری ارتباط، تعامل و جمع آوری اطلاعات است. بیماران نتایج ساده و سریعی را که با کمترین جستجو بدست می آورند دوست دارند و حضور قوی و مکرر نام شما می تواند به بیماران کمک کند تا بهترین را که شما هستید، انتخاب کنند.
-
برای تقویت حضور منطقه ای شما
70 درصد از بازدیدکنندگانی که از گوشی هوشمند خود برای انجام جستجوی منطقه ای استفاده می کنند، در همان روز به مطب مراجعه می کنند. پزشکان می توانند از این، به عنوان روشی برای برنامه ریزی ویزیت های بیشتر استفاده کنند و عملکرد حرفه ای پزشک را به سمت پیشرفت سوق می دهد، بازاریابی سئو هرگز مهم تر از این نخواهد بود. در حالی که بازاریابی رسانههای اجتماعی یک راه مؤثر برای افزایش ترافیک مرتبط و کل حضور شما در بازاریابی است، بهینهسازی موتور جستجو (سئو) بنزینی است که موتور شما را بهویژه در سطح استان و کشور به جلو میبرد. به روز رسانی صفحه گوگل مپ برای سئوی منطقه ای مطب پزشکان کافی نیست. اگر میخواهید بازخورد خوبی دریافت کنید و در بالای گروه حرفه ای ها در نتایج برتر گوگل باقی بمانید، به یک طرح و برنامه قوی برای سئو نیاز دارید. سئو کلینیک و یا مطب شما را در دید بازدیدکنندگانی که به توانایی و خدمات شما به عنوان یک پزشک حاذق نیاز دارند قرار می دهد.
-
سئو توسط رقبای شما انجام می شود
علاوه بر بهبود تجربه مراجعه کننده، طراحی وب سایت پزشکی مدرن و فعالیت های سئوی مناسب به شما کمک می کند تا در بین رقبا برجسته شوید و در منطقه و تخصص خود پیشرو شوید، یا اگر در صدر قرار دارید، به شما کمک می کند موقعیت پیشرو را حفظ کنید. رقبای شما احتمالاً هر کاری که می توانند انجام می دهند تا در صفحه اول نتایج جستجو باقی بمانند. مسئله این است که هرچه زودتر این کار را انجام دهند و تاکتیک آنها پایدارتر باشد، رتبه وب سایت شما بدتر می شود. در واقع هر چه بیشتر از رقابت سئو دور بمانید، میدان رقابت را به کلینیک ها و پزشک های دیگر واگذار کرده اید.